neděle 15. ledna 2012

Zřídlo: Postel

"...spát, klidně spát, jen to má pro mě význam, to bez váhání přiznám, to mám rád..."

Velmi aktuální písnička. Když člověk chodí do školy, každý den na osm, tak mu ani nepřijde, že by třeba mohl vstávat později. Ale přijde zkouškové a téměř nic mě nemotivuje k tomu, abych se z té vyhřáté postele vyhrabala. Stejně se raději učím dlouho do noci. Budík mi zvoní poprvé, podruhé, potřetí... už je na mě opravdu naštvaný: "pořád mě přepínáš, já abych tady každých deset minut mlel pořád dokola stejnou melodii...Lucie ahooooj, ahoj Lucie...a milá Lucie si toho nevšímá a spí v klidu dál"
Vzpomněla jsem si na mou oblíbenou kazetu z dětských let "Porta 84". Na ní je plno vtipných písniček z (kdysi) slavného folkového festivalu. Mezi nimi píseň Postel, která nejen že sympatizuje se spáči, ale také pomáhá naučit se skloňování :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

To mi mluví z duše :))) také kdysi moje oblíbená písnička - uložená na staré kazetě. Často si jí notuji. Úžasná, pravdivá!!!
Supr, že jste jí uveřejnili :)))
Ivana