pátek 30. listopadu 2007

Výprava a rádcák

Nestíhám, tak spojím dvě akce dohromady...

Tak nejdřív něco o výpravě. Třídenní se světluškama ve Slavkově u Brna. Program jsem měla skoro celý já. Přesunuly jsme se do doby ledové (počasí tomu fakt odpovídalo) s potkaly jsme neandrtálce, bránily jsme se před mamuty a když nám došlo maso, tak jsme hrabaly kořínky. Samozřejmě jen při hrách :-) Ale holky jsou neunavitelné, a tak když jsme (my jako vedoucí) přišly po hodinové radě v 11 večer úplně vyčerpané spát, holky si povídaly pohádky :-D Tak jsme je vyhnaly ze spacáků a trošku se proběhly po (opravdu dlouhé) chodbě. Pak už spaly. A my taky. Jen ta klubovna byla plná prachu, tak to nebylo zrovna nejpříjemnější pro alergiky...Jinak myslím, že jsme si tu výpravu celkem užily...

O týden později jsme měli střediskový rádcovský kurz. Bohužel jsem byla po nemoci, tak jsem tam byla až od sobotního večera. Ale i tak to stálo za to. Hned po příjezdu jsem se přidala ke skupině simulantů. Na vysvětlení - každý z nás měl nějaké zranění a rádci nás museli ošetřit. Ale zranění vypadala opravdu věrohodně a některým se z "krve" udělalo špatně...Zranění měli odřený obličej, střep v lýtku, hřebík v chodidle, pořezané zápěstí a rozbité čelo. Já jsem byla v bezvědomí a měla jsem krásnou modřinu pod okem :-). Po večeři jsem měla přednášku o metodice hry...spolu se Stréčkem...a do půlnoci pak probíhla debata o skautských zákonech. V neděli byl naštěstí budíček až v 8...ale i to je na mě trochu brzo...skoro mi nechtěli dát snídani...to si člověk ani nemůže odpočinout? Pak jsem se začala s Poslem připravovat na naši přednášku o vedení světlušek a vlčat...to byla vlastně poslední přednáška celého rádcáku...no a pak jsme měli puding (který jsem pomáhala vařit a dokonce jsem ho nespálila), prohlídli jsme si fotky z celého rádcáku a ještě z rádcáku před 3 lety, na kterém jsem byla ještě jako účastník...a už jen úklid a konec. Už se těším na další běh...

Žádné komentáře: