pátek 30. listopadu 2007

Divadla

Dvě středy po sobě jsem navštívila divadelní představení...tak něco o nich. A protože v obou byla dost podstatnou složkou hudba, řadím tento článek do -music-

To první bylo povinné se školou, ale já bych se stejně šla podívat na některé večerní představení. Vyškovské divadlo Haná hrálo Limonádového Joea. Na to, že je to ochotnické divadlo, myslím, že Vyškov má kvalitní herce. Jasně, s Brnem se to srovnávat nedá...ale o tom to není...Film Limonádový Joe jsem neviděla, tak nemůžu srovnávat. Samozřejmě se hodně zpívalo. Kluci zpívají už tradičně výborně, představitelka Tornado Lue taky dobrý..jen Winnifred to trochu ujíždělo...Ale jinak vtipné, dobře zahrané a bylo vidět, že to ty lidi baví.

Další středu jsem jela s rodiči do Městského divadla Brno na Jazz Side Story (úprava West Side Story). Každá píseň byla předělaná do určitého hudebního stylu, takže to nebylo kompletně jazzové. Jedna písnička byla dokonce hip hopová. Celkově hudba byla skvělá, hlavně zpěv. Zaujala mě i taneční část. Nad orchestrem bylo vyvýšené podium zakryté bílým plátnem, na které se promítaly nějaké animace patřící k představení a současně přes něj bylo vidět tanečníky. Jen v ději jsem se vůbec neorientovala, ale to nevadí, protže jsem si to potom přečetla v programu. A hrozně rychle to uteklo...ale to už tak bývá u výborných představení...

Žádné komentáře: