úterý 3. března 2009

Deník maturanta

Už se to krátí, je to hrozný...a taky by nám to nemusel každý připomínat..my to přece všichni víme...
Někteří učitelé už se naštěstí zajímají jenom o maturanty z jejich předmětu a ti ostatní se můžou věnovat svým předmětům nebo testům k přijímačkám, jiní po nás ještě pořád něco chtějí a pak se diví, když jedničkáři mají z teorie relativity trojku...
Olinka měla koncem února plné ruce práce s razítkováním přihlášek. Už se nemůžem dál rozhodovat, teď už jenom zbývá udělat přijímačky a čekat na dopis s informací o přijetí...Já jsem se přihlásila do Olomouce na UP na žurnalistiku+muzikologii, do Brna na MU na žurnalistiku+psychologii, na geografickou kartografii a geoinformatiku a do Brna na VUT na kartografii a geodézii.
Už vyvěsili termíny maturity...no, když jsem přemýšlela, kdy bych chtěla maturovat, jediná přijatelná možnost bylo pondělí. Odmaturovat první den a pak mít klid. A oni mě napsali na čtvrtek odpoledne - jako úplně poslední z celé třídy...co už s tím...však já jim ukážu, jak vypadá to nejlepší na konec...snad :-D
a tady mám seznam termínů, kdy mi můžete držet pěsti: 7.3. (Scio), 4.4. (Scio), možná 1.5. (pokud se mi nepovede SCIO), 9.5. (TSP na MU), 16.5.(Zeměpis na MU), 28.6. (maturita) a někdy koncem května nebo začátkem června (ústní zkoušky na muzikologii)

Žádné komentáře: