čtvrtek 3. února 2011

Ve slepé uličce? Už couvám!

Tak trochu jsem se zasekla a nevím, co s tímto blogem. V poslední době se setkávám s různými typy blogů a přemýšlím, jak by měl vypadat ten můj.

Dřív jsem na svůj blog psala hlavně „reportáže“ (teď, když už mám zkoušku ze stylistiky, vím, že to až tak reportáže nebyly :-)) z různých akcí, které jsem prožila, hlavně z koncertů. O folkových koncertech píšu na folktime.cz a o koncertech vážné hudby pořád nemám nějak odvahu psát.

Často čtu blogy na idnes.cz. Tam ale většina lidí řeší závažné společenské otázky. Na to se taky nějak necítím.

Inspirovat se blogííísky puberťaček taky nemíním. I když by to bylo asi nejjednodušší, nicneřešící a určitě bych se u toho pobavila. Možná se někdy pustím do tohoto experimentu a napíšu nějaký „FaKt CooL hUSteEeJ čláNečEq.“

Nejčastěji teď asi čtu blogy na Signálech. A to je právě kámen úrazu. Když má člověk dva kamarády, jejichž blogy jsou pro něj pastvou pro duši, to se to pak těžko píše vlastní blog. Nechci se opičit a hlavně vím, že na jejich články plné romantiky a poetiky (:-)) nemám... (Buďme konkrétní, blog mého spolužáka Honzy: http://honzapilar.signaly.cz/ a mé loňské spolubydlící Máji: http://kleine-biene-maja.signaly.cz/ - vřele doporučuju)

Tak. A teď co a jak? Nějaký závěr? Vyjádření? Tiskové prohlášení? Ano, opravdu pomalu ale jistě vycouvávám ze slepé uličky. Slyšela jsem pár názorů, že můj blog stagnuje, že bych s ním měla trochu pohnout. Prostě i malý zájem mě těší a snažím se vyhovět poptávce :-) Dokonce mě i napadají témata. Nevím, kterému typu blogu se to bude nejvíc blížit, ale asi se budu snažit nějakým způsobem reflektovat, jak žiju a co zrovna prožívám, protože rozhodně nemůžu říct, že bych měla nudný život. Dokonce si myslím, že to období, které právě prožívám, je obzvláště krásné v nejrůznějších směrech. A třeba někoho navnadím ke sledování mého blogu, když napíšu, že mám nápady na pět článků! Teď ještě najít čas na jejich napsání (Ale už jsem taky zjistila, že je to jen o tom chtít)

Žádné komentáře: