pátek 14. prosince 2007

Anglický čaj o páté

Aneb "when I´m star of the evening"

ne, nebojte...nejsem tak namyšlená...ale celkem jsem si to před tím mikrofonem užívala..to zas ne že ne :-)

A o co vlastně jde? V pátek 7.12. byla ve vyškovské Knihovně Karla Dvořáčka beseda s účastníky jamboree spojená s výstavou fotografií z této akce. No a protože já jsem jedna z účastnic, tak jsem byla na podiu a odpovídala na otázky.

V první hodině byl sál plný k prasknutí, protože schůzky všech oddílů (i z Ivanovic a Lulče) se přesunuly do knihovny. Beseda se skládala z našich odpovědi na otázky moderátora Martina a z prezentací našich fotek. Po přestávce se to trochu vylidnilo, protože skončily schůzky. A pro ty, co vydrželi, byl přichystán řecký zákusek - baklava.

Nakonec ještě proběhlo předání skautských díků lidem, kteří skautům ve Vyškově a okolí pomáhají.

Jinak to byla moc příjemná akce, zase jsem si vybavila všechny skvělé zážitky z jamboree, zjistila jsem, že jsem nic nebo skoro nic nezapomněla (a doufám, že ještě dlouho nezapomenu). Tak už se těším za 4 roky do Švédska :-D a jestli ne přímo do Švédska, tak aspoň zas na besedu s účastníky

Žádné komentáře: