pátek 22. února 2008

Šťastný nový rok!

Jasně, vím, že je půlka února. Ale schválně jsem s tímto článkem čekala...

Protože s novým rokem nastalo na naší škole pár změn, tak jsem chtěla napsat, jak to na mě působí a po týdnu to ještě moc nejde..

Ta hlavní změna a příčina všech ostatních změn je nový ředitel. Než nastoupil, šířilo se o něm po Vyškově plno zpráv a jedna horší než druhá. Něco sedí, něco se ukáže časem a něco je úplně naopak. Říkalo se, že vyhodí všechny starý učitele. Ti tam zatím jsou a pár starých tam ještě přibylo. A co je pravda, že hledí hodně na to, jak škola vypadá.

Naše třída to celkem schytala. Staly se z ní kanceláře a my jsme se museli stěhovat. Ale naštěstí ne do auly, jak se nejdřív říkalo...Taky nám změnili několik učitelů. Je celkem na nic, že zrovna z matiky. I když to vypadá, že nová učitelka nebude špatná, tak na Posoldovou asi nemá. Ale změna k lepšímu je jednoznačně ZSV. Konec šprtání definic nazpamět, ať žije diskuze.

No a co mě napadá jako poslední změna, která se mě týká, je zrušení sportovního kurzu v Rakousku. To je dost škoda, protože jsem tam chtěla jet. Místo toho jsou Jeseníky, který znám jak svoje boty, takže asi nakonec pojedu na vodu...

Žádné komentáře: