neděle 3. února 2008

Pololetní prázdniny

Ze začátku to jako prázdniny moc nevypadalo, vstávala jsem ještě o hodinu dřív než do školy. Ale jinak jsem celý den strávila v Brně a celkem jsem si to užila...
Nejdřív jsem musela na oční. Nejlepší na tom bylo, že už jsem nemusela čekat skoro dvouhodinovou frontu na základní vyšetření a poslali mě rovnou na topografii rohovky. Pak jsem si akorát počkala hodinu na výsledek. Naštěstí se mi to nezhoršilo, takže pevná čočka mi zatím nehrozí...
Pak jsem na Zvonařce měla sraz s žužu a skoro celý den jsme chodily po Brně. Teda vlastně jsme možná víc seděly...ale to je jedno...Podívaly jsme se do antikvariátu s CD a deskama, postěžovaly jsme si, že tam nemají skoro nic jinýho než Gotta nebo Helenku...no co už..nový CD asi lidi nebudou dávat do antikvariátu...Pak jsme si řekly, že bysme si mohly dát něco na oběd. Šly jsme pod Petrov do nějaké hospůdky, ale byla zavřená, tak jsme hledaly dál...většinou jsme se mrkly na ceny a pokračovaly. Pak jsme našly nějakou ve dvoře. Daly jsme si Americký brambory a krokety a Kofolu... ten chlap, co obsluhoval, byl dost divnej...pak jsme asi hodinu a půl strávily v hudebninách...jak jinak :-)Vyzkoušely jsme kytary, elektrický klavíry (mají i elektrický křídlo!! hrůza), perkuse..atd..
celkem nám vyhládlo..nebo spíš to byla chuť, tak jsme zalezly do cukrárny na České pod hodinama. Můžu doporučit. Dala jsem si Sacher dort a horkou čokoládu s kokosem...mňam...Přešly jsme Svoboďák, ale byla zima a chtělo se nám na záchod, tak jsme šly do vrchního patra McDonalda. Bylo jim jedno, že nejíme jejich jídlo, tak jsme tam celkem dlouho kecaly...nakonec jsme se vydaly ještě na jeden okruh městem. Přes další hudebniny, kde nás nenchali zahrát si na klávesy, protože "TO PŘECE NENÍ OD TOHO, ABY SE NA TO HRÁLO" tak by mě zajímalo, co se vlastně dělá s klávesama..už hodně dlouho asi žiju v omylu...kdyby někdo věděl, na co takový klávesy jsou, tak dejte vědět..jedny doma mám a doposud jsem na ně hrála...ale když nejsou od toho...
nakonec ješět k Typosu, podívat se, jesli ČT Brno pořád žije...a žije..A pak už na Zelňák, kde jsem měla sraz s lidma ze skautu a na divadlo.V divadle (Husa na provázku) nás bylo 9. A zhlédli jsme představení Revizor od Gogola. Bylo to zajímavě ztvárněný, snad to ty mladši pobraly...ale asi jo...pak nám ještě zbývala hodina do odjezdu vlaku, tak jsme si šli sednout na Kofolu, ale Kofolu neměli, takže každý si dal něco jinýho.Ale přinesli to trochu pozdě, takže jsem si dali sprinta na vlak...ale slušný, ze Svoboďáku na nástupiště za 6 minut. Už v pátek jsem nemohla mluvit a podle toho jsem taky mluvila v sobotu (teda vlastně šeptala, jinak to nešlo) :-D

Žádné komentáře: