úterý 1. března 2011

Písničkový tip

Zjistila jsem, že jsem schopná systematické a pravidelné práce na svém blogu. A tak jsem si na to zvykla, že jsem se rozhodla rozšířit nabídku :-)
Protože mě každou chvíli a k různým příležitostem napadají písničky, založila jsem rubriku písničkový tip. Každý týden zveřejním jednu písničku, která mi nějak připomíná to, co se zrovna kolem mě děje...nebo která mě třeba jen tak potkala a zalíbila se mi...
A aby to bylo pravidelné, v první půlce týdne se tady objeví písničkový tip a ve druhé nějaký jiný příspěvek.

A teď už k věci. Tento týden je plno věcí, které se kolem mě dějí. Nejvíc asi žiju plesem, který ve čtvrtek budu moderovat (a o kterém určitě taky něco napíšu). No ale nenapadá mě, ani jsem nenašla jsem žádnou písničku týkající se plesu, tak se zaměřím na to, co mě teď zrovna nejvíc trápí: jestli vůbec budu mít s kým moderovat...tak aspoň posílám Pana doktora Janouška svému nemocnému kolegovi...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kolega děkuje, zvládli jsme to dobře, můžem být spokojení. ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=DD3E3hcTado

kiwi řekl(a)...

tak tak, kolego, můžem být nadmíru spokojení...a to já teda jsem :-)díky za odkaz, na Nohavicu jsem si vůbec nevzpomněla, což nechápu....