čtvrtek 30. srpna 2007

Jamboree (4)

Splash - maximální vodní vyžití, a další...
Citron nám ve středu prozradil, že čtvrtek má být nejteplejší den Jamboree. Tak jsme se těšili, protože nás čekala voda. Ale ráno jsme se vzbudili, obloha byla pořádně zatažená a že by bylo teplo, to se taky říct nedalo...ale jinak se Citronovi dalo věřit :-) Autobusy nás odvezly k velké vodní nádrži. Tam jsme se rozdělili podple lístečků, které jsme dostaly. Já jsem zamířila na vory. Nejdřív jsme postavili vor ze dřeva, barelů a provazů. Na každém voru bylo 6-7 lidí. Pak jsme si zahráli pár her s pádlama a tak... ještě jsme dostali přilby a vesty a hurá na vodu. Ještě jsme se ani neodrazili od břehu a instruktoři na nás začli vylívat kyblíky s vodou...a to jsem si myslela, že budu suchá....to jsem však ještě nevěděla, že se to bere jako pirátská námořní bitva. Jednotlivé vory se předháněly, kdo ukořistí víc míčků a při setkání na sebe šplíchali vodou...byla to skvělá zábava...jen fakt mohlo být trochu tepleji.
Odpoledne jsme měli vystoupení na recepci Višegrádské čtyřky. Dopadlo to dobře....
Celý pátek patřil návštěvě World Village. Každý stát tam měl nějaké typické aktivity, které jsme si taky mohli vyzkoušet. Japonsko - origami a kaligrafie, Indonésie - deskové hry, bambusové hudební nástroje, Tádžikistán - výroba panenek, Bulharsko, Maďarsko - národní tance, Austrálie - malování bumerangů, Tahiti - bubínky, Belgie - malování, Trinidad a Tobago - hudební nástroj podobný pánvi, Mexico - foto v sombréru,
Nizozemí - malování dřeváků, ČR - drátkování, lasování, ježek v kleci, stolní hry (člověče nezlob se, kloboučku hop), video s pohádkami, káča, stavebnice Merkur, modely aut...(podle mě Češi jedni z nejlepších)
Večer jsme hráli v subcampu různé hry, např 3D piškvorky (já, Pája a Kloky jsme porazily Indky) Já jsem se pak odpojila a šla jsem do Krčmy na slézu Vyškováků

Žádné komentáře: