středa 19. prosince 2007

Koncertní týden pokračuje

Tentokrát na druhé straně barikády...

Přichází Vánoce a všichni jsou celí šílení, aby uspořádali co nejvíc koncertů a vystoupení. A ještě se beztak předbíhají, kdo jich naplánuje nejvíc na stejný den

Ve čtvrtek 13.12. jsem místo do školy šla na DDM, kde byl sraz v osm...Vzápětí jsem zjistila, že odcházíme až v 9..ach jo, mohla jsem spát o půl hodiny dýl...Ale co už...tak jsme si s holkama zopakovaly 3 písničky, který zahrajeme důchodcům na zpříjemnění adventu.

V 9 se z DDM vydala k domovu důchodců hoodně dlouhá řada dětí ze všech možných aerobiců, country tanců, disko tanců...a skupinka kytar :-) Poháněla nás taková hodně příjemná paní...ale to je jedno...Celkem velkým problémem bylo naladit kytary v malé místnosti plné hlučných dětí...tak jsme vlezly do nějaké chodby s nápisem "vstup zakázán" ...ale nikomu to snad nevadilo...naše vystoupení mělo pořadové číslo 4. Zahrály jsme Osamělý město, Batalion a Veselé vánoční hody. Důchodci byli velice vnímaví...několik z nich si četlo noviny a ani to nijak neskrývali, další zase znuděně hleděli do země...

Skončilo to před půl jedenáctou, tak jsme si s Peťou a Nikčou šly sednout na lavičku do Kojálu. Vypadaly jsme asi hodně vtipně, protože jsme seděly hned před schodama a všichni na nás nechápavě hleděli...ale co se dá dělat, když zrovna ve čtvrtek otvírají knihovnu až odpoledne, zrádci...

No ale to nebylo jedniný dnešní vystoupení. Hned o půl dvanácté jsem šla do auly našeho gymplu zkusit si Mexicanolu na večerní koncert gymnázia. Dost mě vyděsil zvuk. Nejsem zvyklá hrát přes kombo a už vůbec ne v prázdné aule. Tóny se mezi sebou hrozně bily a já jsem myslela, že to ani nedohraju.

Koncert začínal v 16: 30 a já jsem byla asi sedmá - skoro ze začátku...Aula byla úplně plná lidí. Tak jsem spustila...a s těma lidma se to naštěstí tak nebilo, ještě jsem to musela zesílit...a odehrála jsem to dokonce bez jediné chyby !!! huráá :-)

A pak už oddech, kecání s ostatníma, závěrečná úklona, rozloučení s ředitelem, brečící profesorky...

Žádné komentáře: