středa 19. prosince 2007

Stará radnice v zajetí bublinek a lentilek

Začíná týden plný koncertů...tak tady je něco o tom prvním

V pondělí 10.12 byl na Staré radnici v Brně koncert Ivo Cicvárka s Okem a jako hosta si pozvali Žofku Kabelkovou. Takovou příležitost si s žužu nemůžem nechat ujít.

Můj příchod byl trochu hektický, protože jsem ještě půl hodiny před začátkem pobíhala po Makru...ale stihla jsem to. Hned u vchodu na mě naštěstí čekala žužu, jinak bych asi neměla šanci dostat se do sálu...

Nejdřív zahrál pár písniček Ivoš s Okem a pak pustil až do přestávky Žofku. Tu jsem jako písničkářku slyšela naposledy na křtu CD Žiju (rok 2003). Žofka se hrozně moc zlepšila ve zpěvu a má plno nových písniček. Nejlepší je ta s bublinkama...to je všechno co si z ní pamatuju...

Po přestávce nastoupilo znovu Oko, občas si ještě pozvali Žofku a taky proběhlo premiérové vystoupení Lady (příjmení si nepamatuju) z textové dílny Slávka Janouška. Zazpívala dvě písničky se svými texty. Jednu zhudebnil Slávek Janoušek a druhou Ivo Cicvárek. Celý koncert celkem rychle uplynul, ale z pódia jsme je opravdu nechtěli pustit a tak zahráli ještě celou řadu přídavků. U jednoho z nich jsem málem pukla smíchy. Byla to čistě vokální píseň, která začínala...tipla bych to na nějakou etnickou hudbu...a postupně se to přesunulo až do hip hopu. A protože jsme seděly v první řadě (skoro nalepené na pódium), tak nás při tom hip hopu celkem slušně osprchovali :-D


Po koncertě ještě (skoro) všichni účinkující dostali od Podpisek vánoční dárečky - Lentilky :-) A už asi úplný konec...ještě vlastně málem proběhla sesterská bitva mezi Pájou a Žužu o to, kdo Cicvárkovi ponese krabici s CD...

Žádné komentáře: