středa 24. prosince 2008

Betlémské světlo ke mně prostě nechce

Těšila jsem se, jak si domů přinesu Betlémské světlo. Koupila jsem si zásobu svíček, aby od soboty vydrželo až do štědrého dne a vyrazila jsem ke skautskému stánku na vánočních trzích. Nesla jsem svíčku s plamínkem přes celé náměstí. Už jsem viděla auto, tak si říkám "dobrý, to už dojdu ten kousek" No a najednou plamínek není...Naštěstí ještě bude světlo ve čtyři na klubovně. Na čtyři jsme zrovna vezli bráchu do skautu, tak jsem vzala svíčku a čekala na klubovně. Ale Starosta, který světlo nesl, měl zpoždění. Svěřila jsem svíčku Toňárovi, který mi slíbi, že mi ji zapálí a postará se o světlo do zítřka, až si pro bráchu zase pojedem. V neděli už mě brácha čekal u bazénu, ale světlo nikde. Dal ho podržet Bizonovi a tomu to zhaslo...Tak zase nic...asi ke mně fakt nechce....Další dny už jsem neměla cestu autem do Vyškova a do autobusu by mě s ohněm nepustili...tak asi u nás letos Betlémské světlo nebude... :-(

Žádné komentáře: