neděle 7. prosince 2008

Kam na Mikuláše? Na Da(á)rky!

"Jdeš zítra na Darky?"
"Zítra jsou Darci? Ani nevím...no, já nevím..."
"Jo, pojď, ať tam nejsem sama holka...prosím"
"Tak já se domluvím, jestli mi naši půjčí auto a kdyžtak půjdu"
No a půjčili, tak jsem šla. Nebyla jsem na nich přesně dva roky a i když se mi nejdřív moc nechtělo, pak jsem se i začala těšit a byla jsem ráda, že mi o tom Magda řekla.
Jel se mnou i bratr. Cestou jsme ještě nabrali Magdu a Mortyho, u B29 vyhodili bratra, ať jde zabrat stůl a šli jsme ještě k Ježkovi na opening party...takovou krátkou rychlou...no a tam už čekali Ježek, Eskym a Toňár. No a pak ještě došla na koncert došla Zlatka, protože ji to nebavilo na dokončené. S bratrem tam byl ještě malý Ježek, Ondra, Pirát...no prostě taková skoro skautská akce.
Jako předkapely hráli IQ Opice a Crashpoint. IQ Opice bylo plný změti zvuků...no, nějak mě nezaujalo. Ale Crashpoint mají naprosto jedinečnýho zpěváka a celkově jsou hodně zajímaví. To se mi líbilo.
V průběhu koncertu předkapel se rozkřiklo, že policie dělá zátah...nastala mírná panika...kluci, kteří měli od Piráta pár hltů piva si hned nakoupili Kofoly, aby to rozředili...někteří si půjčovali cizí kartičky...no a nakonec žádní policajti nepřišli...
Dark Gamballe byli výborní. Po těch dvou letech jsem si to zase užila, zazpívala (teda spíš zařvala) jsem si s nimi...a druhý den jsem jako jediná měla hlas úplně v pořádku..dokonce se mi zpívalo líp než jindy...až za pár dní už to hlasivky nevydržely, a tak jsem ve středu během kytary postupně ztratila hlas...Přidávám fotku ze stránek DG, kde je část naší skautské skvadry společně s Oncou
Cesta zpět byla krásně volná, nikde ani auto, tak se mi jezdí nejlíp. Až na to, že budu muset přijít na to, jak rychle odmrazit skla auta a přitom je nezapatlat :-D

Žádné komentáře: