neděle 7. prosince 2008

Továrna na maturanty

Už od září se to chystalo...je celkem sranda, když se na něčem mají dohodnout 4 třídy...ale nakonec se všechno dohodlo, zařídilo, a náš stužkovák proběhl poslední listopadový pátek celkem v pořádku.
Proč píšu továrna na maturanty? Právě kvůli těm čtyřem třídám. V jednom ne moc velkém sále se sejde 120 studentů, jejich rodiče, sourozenci, babičky, dědečci, kamarádi a ještě bývalí a současní studenti našeho gymplu. Prostě nátřesk. Obrovská akce, kde člověk zná tolik lidí a rád by si s nimi popovídal...ale míjí se s nimi v těch davech ostatních lidí. Když už jsem u té kritiky, ti, co měli na starosti kameru a zvuk by toho za ty peníze taky mohli udělat víc...
No a jak to probíhalo? Nejdřív každá třída měla svou prezentaci. My jsem si vybrali jako téma našeho maturitního ročníku "let". Fotili jsme se na letišti a původní slovo nás informovalo, kdo kam letí. Já jsem letěla na skautské setkání...nečekaně :-) Další třídy měli vidláky, večerníčky a celebrity.
Celkem jsem si užívala krásný účes, který jsem měla...a tak všechnu tu parádu...já se nějak nemaluju, oblékám se sportovně, ale když mám možnost pěkně se oblíct, namalovat, učesat, tak si to užívám.
Po prezentacích tříd se tančilo. Taťka si se mnou zatančil dobrovolně, bráchu jsem musela dlouho přemlouvat...a pak už jsem nepotkala nikoho, s kým bych si chtěla zatančit nebo kdo by si se mnou chtěl zatančit, tak jsem si povídala s lidma ze skautu. Chvilku jsem ještě strávila v šatně, kde byla značně veselá společnost v čele s naším třídním. No a pak už bratr chtěl odjet domů...tak jsem bohužel nezažila zpívání s třídním...škoda...

1 komentář:

market value from ASP & Rekan řekl(a)...

Happy Great christmas, nice blog. I visit fist to your blog. Smile for You. http://pangaloan.blogspot.com/