středa 6. července 2011

Bujabéza: Vdovec Nemil

Letos jsem už popáté byla na největším folkovém festivalu - na Zahradě v Náměšti na Hané. Jako obvykle jsem se vrátila nadšená, ale o tom všem, co mě nadchlo, víc v samostatném článku. Teď jsou tu výsledky soutěže o Krtky a s nimi spojený písničkový tip:

Kapely:
1. Bujabéza (Olomouc)
2. Passage (Praha)
3. Lucrezia Borgia (Znojmo)

Písničkáři a dvojice: Monty (Brno)

Cena štábu: Alibaba (Horka nad Moravou)

Povšimněte si, že kromě Passage jsou všichni z Moravy a dokonce dvě kapely z Olomouce a okolí. Krása :-) A pro dnešní písničkový tip vybírám právě olomouckou Bujabézu. Mám moc ráda jejich hudbu, ale díky tomu, že jsou z Olomouce, jsou mi ještě sympatičtější. Teď o prázdninách se mi po Olomouci stýská, ale v klipu Vdovec Nemil se tam můžu vracet. A to dokonce na místa, kde se během školního roku pohybuji úplně nejčastěji :-)

7 komentářů:

Ak.žena řekl(a)...

Ne že bych se do Holomóca na studia těšila málo - ale díky téhle písničce mám ještě jaksi hezčejší náladu na to město...zajímavá muzika, skupinu jsem vůbec neznala.díky, písničkové tipy jsou super věc :)

kiwi řekl(a)...

jé, ty jdeš do Olomouce, tak to se těším na setkání naživo :-) a co budeš studovat? vyšla ta žurnalistika?

Ak.žena řekl(a)...

z nepochopitelného důvodu jsem žurnalistiku v Olomouci vůbec nezkoušela (jen v Praze a Brně - a to nevyšlo). Takže do Olomouce jdu na ČJL + SV se zaměřením na vzdělávání.a příští rok si k tomu pokusím přidat tu žurnalistiku :)
Teď se rozhoduju, jestli chci bydlet na kolejích, nebo s kamarády na privátu.
(privát by byl jasná volba, ale někde jsem slyšela, že "priváty jsou pro ty, co se chtějí učit, a koleje pro ty, co si chtějí užívat studentského života - a to já chci:D)

kiwi řekl(a)...

to se nedá tak zobecnit. Všude záleží, na jaké natrefíš lidi. Na kolejích tě k někomu přiřadí a nevíš, jak si sednete. A že by se na privátě jenom učilo a vůbec nepařilo, to spíš záleží na konkrétních obyvatelích toho privátu :-)

Anonymní řekl(a)...

Hehe, mám takovej dojem, že jsem šla kolem, když tam ten klip natáčeli :-D

Jinak jsem postřehla vaši diskusi - za sebe můžu říct, že jsem na koleji bydlela 2,5 roku a rozhodně bych se tam nevrátila. Především kvůli prostoru, teď už si fakt nedovedu představit,že bysme tři bydleli v takovým malým pokojíku, kterej je poloviční oproti tady tomu na privátě, ve kterém bydlím jenom s jednou spolubydlící :-D To, že na koleji se paří a na privátě učí je pěkná blbost..na koleji jsem snad nikdy nepařila, spolubydlící na to nebyly. Na privát si většinou můžeš vybrat, s kým budeš, na koleje ze začátku ne. Na privátě je 100x větší soukromí než na koleji. Prostě nevidím jedinou výhodu kolejí oproti privátu..Maximálně, že si tam můžeš vyměňovat povlečení a jednou za týden ti setřou chodbu :-D Howgh.
Terka

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Kiwi, jsem tvůj obdivovatel a proto nemohu souhlasit s tvým názorem, resp. narážkou o všimnutí si, že většina vítězů Krtků jsou z Moravy. Nenapadlo tě náhodou, že je to tím, že českých fandů do Náměště až tolik nejezdí a proto vítězí víc moravské kapely? Nezapomeň, že soutěž o Krtky je divácká ... a je dost neobjektivní. Kdybys měla trochu větší přehled o této muzice, tak bys zjistila, že mezi všemi vybranými soutěžícími až tak velký rozdíl v kvalitě není, jen někteří mají více příznivců. Pro tvou informaci já, ač Čech jsem dal lístek do bedny Alibabě .. Než budeš něco soudit a porovnávat, nejdříve se pořádně informuj, nebo z tebe bude jen bulvární novinářka ...

kiwi řekl(a)...

Milý obdivovateli, pokud můj blog čteš pravidelněji, jistě sis všiml, že články jsou často velice neobjektivní. Tady nemám žádné novinářské ambice, spíše reflektuji to, co prožívám atd...to, že jsem napsala, že vítězné kapely jsou z Moravy, není žádná narážka na jejich kvalitu. Já sama mám velmi oblíbené kapely v Čechách. Jen je to tak trochu projev patriotismu a také oslí můstek k dalšímu textu. Prostě jsem chtěla nějak spojit výsledky Krtka s mým oblíbeným městem Olomoucí...btw. zcela neskromně si troufám tvrdit, že v této hudbě mám docela slušný přehled, ale tady o to vůbec nešlo...