čtvrtek 14. července 2011

Suzanne Vega: Caramel

Folkařka naplnila olomoucké náměstí! ...dalo by se říct... jistě, že při folkových koncertech bývá na náměstí většinou téměř prázdno, z Čechů by ho zaplnil tak Jarek Nohavica. Ale tentokrát zavítala návštěva až z New Yorku - Suzanne Vega.
Vlastně jsem ani nevěděla, že je až tak známá. Já jsem se k ní dostala přes Jarret a vždy jsem ji brala jako záležitost spíš okrajových žánrů. Časem jsem zjistila, že skoro každý zná písničky Tom's Dinner a Luka...zrovna dvě z mých méně oblíbených.
Tyto dvě na koncertě zazněly, ale já jsem si taky přišla na své. Nedokážu určit nejoblíbenější, ale měla jsem radost z písní The Queen And The Soldier, Caramel, In Liverpool, Small Blue Thing, Gypsy...
Co víc říct? Koncert se hodně povedl, je to prostě borka a doufám, že jsem ji neviděla naposledy. (Prý má Olomouc hodně ráda a ráda se tam vrací :-))
jo a jako písničkový tip jsem vybrala takovou do jazzu - Caramel

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jedna z mých oblíbených zpěvaček... Doufám, že až příště navštíví Olomouc, tak já budu u toho! :-)
K.

Kačka Eska řekl(a)...

Taky jsem jí poznala díky Jarretu a už mám doma všechna cd. Nejvíc mám ráda Gypsi....prostě nádherná melodie a text. Tak jsem se hrozně těšila na koncert v Besedě a bohužel musím konstatovat, že to totálně zabil zvukař...jako nedokázat nazvučit dvě kytary?? Horor, ale i tak je prostě báječná a byla jsem od ní jen kousek :-)