pátek 15. července 2011

Moje rozhlasová tvorba VI

Je tady moje poslední rozhlasové dílo z letošního školního roku. Je to zápočtová práce a považuji ji za svůj prozatímní rozhlasový vrchol.
Natáčela jsem na festivalu Střelické strunobraní. Vlastně jsem tím tak nějak žila celý festival, dost mě to bavilo. Domů jsem přijela s cca 2 h 15 min. zvuku...a teď co s tím, aby výsledek měl max. 4 minuty? Některých zvuků mi bylo líto. Musela jsem zkrátit rozhovor se skvěle mluvícím Ondrou Machátem (pořadatelem festivalu) nebo vybrat do ankety jen pár příspěvků z mnoha...ale za výsledek se nestydím :-) ...plynulá mluva taky časem přijde... :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

"Proč jste sem přijela?"
"A proč nee?"
:-DDDD

K.

kiwi řekl(a)...

jojo, dělat anketu je sranda :-) co ti lidi ze sebe občas vyplodí :-)do té reportáže jsem se snažila vybrat nejoriginálnější nebo nejvtipnější odpovědi...