sobota 21. dubna 2012

Bujabéza: Panenka Maria

To, že olomoucká skupina Bujabéza patří mezi mé velmi oblíbené, pravidelní čtenáři Kiwiblogu asi ví. Už tomu bude měsíc, co jim vyšlo nové CD Potvory di Mare. Docela dost jsem se těšila na jeho křest. Ale už v prosinci jsme si se spolubydlící Mončou koupily lístky do Národního divadla v Praze...a v té době jsem ještě netušila, že si Bujabéza naplánuje křest zrovna na stejný den.
Dva týdny po křtu jsem jela vlakem domů. Všude plno, tak jsem nastoupila do kupé, které vypadalo ještě trochu volně. A ejhle, najednou vidím, že sedím vedle Zuzky a Oudýho z Bujabézy. Zuzka zrovna měla v ruce nová CD, tak jsem rychle zareagovala, zda by mi jedno prodali. Byli docela překvapení, ale neskrývali nadšení, že i ve vlaku se jim takto daří prodávat. (Já jsem zase byla překvapená, že vystupovali také ve Vyškově. Jeli totiž natáčet desku Montyho do studia Milana Šány z vyškovského Koňaboje)
Doma jsem si album hned vybalila a zaposlouchala se. Krásně se poslouchá.
Teď sice máme velikonoční dobu, ale jedna z nejhezčích písní z Potvory di Mare je vánoční Panenka Maria. Zde je:

Žádné komentáře: