čtvrtek 19. dubna 2012

Narozeninový kulturní zážitek

Před časem jsem měla narozeniny. Na tom by nebylo nic neobvyklého, přece jenom, narozeniny má čas od času každý...Nikdy jsem nepořádala žádnou narozeninovou oslavu, asi na to nějak nejsem. Ale vždycky jsem doufala, že mi někdo připraví nějaké překvapení, něco originálního. A letos jsem se dočkala.
To jsem se tak normálně loučila večer s děckama ze spolča, když najednou se objevili Hradní páni Pavel a Lizňáček. A nesli nějaký starý kabát upravený do podoby svěrací kazajky. Navlékli mě do toho a vedli přes centrum města až na Michalské schody (pro mimoolomoucké - Michalské schody jsou takovým pěkným amfiteátrem). A prý že pro mě mají lístky do divadla. Ale ne ledajakého. Do EDNH (= Experimentální divadlo na Hradě). A to je teda pocta. Vždyť EDNH něco vyplodí tak na Církevní Silvestr. Jinak ticho po pěšině - a teď toto! Tihle pánové mě moc dobře znají a ví, co mě potěší :-)
Na střídačku přednesli sérii surrealistických básní na téma Lucka. Byla by škoda je založit, proto je všechny zveřejním tady. Však se chlapci nemusí za nic stydět.


1. Muzikologická
Muzikologie, Etymologie,
Alergologie, Charakterologie,
Klausologie, Filologie,
Euforie, Vigílie...
...a co Lucka - sní je???

2. Hanácká
Kde chrápó ty tramvaje, tam i naša Locka je.
Dneska narozenine má, za rok budó znova.
Teď kóká jak sova.

3. Filozofická
Lucie, noci upije, a dne nepřidá.
Srazí David Goliáše neb Goliáš Davida?


4. Lucka a SchOLa
Lucka skoro všemohoucí
sídlem jejím Rybníček
jedna schOLa v Olomouci,
to je její koníček

5. Lucka ve sprše
Když se Lucka sprchuje,
písničku si brouká.
Ó, jak libě notuje,
Karel Gott jen kouká.


6. Lucka a DEPO
Lucka v Depu bydlí,
na nástroje hraje.
Kluci kolem slídí,
srdce jim jen taje. (- kéž by :-))

Díky, kluci :-)




Žádné komentáře: