neděle 8. dubna 2012

Jablkoň: Pomlázka teče

Už před Vánoci jsem tady vystavila několik tematických písní od skupiny Jablkoň. Teď tu máme Velikonoce, a když jsem přemýšlela, jaký písničkový tip zvolit tentokrát, nečekaně mě napadla opět Jablkoň. A dokonce píseň ze stejného alba, z kterého byly ty dvě předchozí, tedy z vánočního Hovada Boží.
Píseň Pomlázka teče je taková, řekněme, netypická. Už jenom její nálada, ta je vlastně ještě tak trochu postní. A zajímavým způsobem propojuje význam Velikonoc z pohledu lidových tradic a z křesťanského pohledu.

2 komentáře:

Ak.žena řekl(a)...

Tak touhle písničkou jsi mi udělala ohromnou radost.opravdu se mi líbí a perfektně vystihuje moje zvláštní, ale krásné velikonoční naladění.

kiwi řekl(a)...

Jé, tak to jsem ráda :-)nebyla jsem si úplně jistá, jestli se do toho radostného dne hodí...všichni na Signálech a tak vystavovali písničky plné Haleluja, ale mě hrozně lákalo dát sem něco docela jiného, neobvyklého...