pátek 27. dubna 2012

Mission (im)POSSIBLE!!!

Musím se podělit o tu velkou radost.
Před několika měsíci jsem si pomalu ani neuměla představit, že tento den jednou nastane. Tedy, že nastane, jsem předpokládala, ale že tak rychle...Před měsícem jsem se toho spíš bála. Byla jsem na tom bídně. Nejbídněji. Velký loser. Často mi bylo do breku. A už jsem to všechno chtěla mít z krku.
A teď to přišlo. Předevčírem mi spadl jeden kámen ze srdce, dneska druhý. Takže poslední level akční hry jménem Bakalářka jsem dohrála, Samostatný projekt jako praktický výstup ke státnicím ze žurnalistiky mám taky odevzdaný. A teď už jenom obhajoba, dvoje státnice a třeba ze mě bude Bc. No ještě to bude boj...
Každopádně, jestli se na něco v těchto následujících bídných dvou měsících těším, tak je to obhajoba těchto dvou prací. Myslím, že jsem si na nich dala záležet a vedoucí práce i konzultantka projektu vypadají s mými pracemi dost spokojeně...tak uvidím, koho mi vyberou za oponenta...
Díky všem, kteří se na mě usmáli, nebo mě jinak povzbudili, když jsem to nedávala :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Velká gratulace a uznání!
Ale nejlepší je ta hodina publikace... Klasika! :-D

kiwi řekl(a)...

Klasika? chtěla jsem napsat, že na blog většinou tak moc pozdě nepíšu, ale jak se tak dívám na poslední příspěvky, není tento čas až tak výjimečný :-D ...ale jinak kdyby ses, anonyme, odtajnil, možná bych věděla, v jaké souvislosti píšeš, že je to klasika :-)