sobota 7. dubna 2012

To je pařba!

No řekněte, kam se hrabou všechny ty Age of Empires, Call of Duty, Warcraft nebo dokonce Solitaire či Hledání min! Je pravda, že některé připoutají k počítači na dlouhé a dlouhé hodiny. Ale fanoušci těchto her ještě asi nehráli hit letošní herní sezony, protože u toho vydrží sedět i ti nejzarputilejší odpůrci. Já jsem tomu podlehla docela brzy, už někdy v listopadu. Většina mých spolužáků se bránila zuby nehty. Ale už je to taky pohltilo.
První level byl náročný a zdlouhavý. Ale odehrával se v zajímavém prostředí, a to ve fonotéce Českého rozhlasu. Pěkné. Ovšem každý má průběh hry nastaven zcela podle osobních parametrů. Takže se nemůžete těšit, že vás potká úplně to samé. Druhý level jsem odehrála z části ve Vědecké knihovně. Ten už šel trochu rychleji, ale pořád ještě se mi zdálo, že hra nikam nepostupuje.
Až začátkem března se to rozjelo. Je to tady! Mlátím do klávesnice o sto šest. Ráno vstanu, zapnu počítač a už to jede. Hlavně nemusím nikam chodit. Sedím na posteli a všechny důležité cheaty mi poskytuje halda knih okolo mě. Všude chodím na poslední chvíli, jenom abych toho stihla odehrát co nejvíc. A už se blížím ke konci. Už jenom necelé dva větší levely a pak pár malinkatých, spíš takových bonusových kol...
Je škoda, že tato hra je časově omezena. Já ji musím stihnout odehrát do 25. dubna. Někteří mají víc času, třeba až do půlky května. A ve svém okolí vidím, že napětí opravdu roste. No a pokud bychom to nestihli, tak se nám ten čas prodlouží třeba o půl roku. Ale to já zas nechci. Sice mě ta hra docela baví, ale přece jen, čekají další a nechci celý další rok promrhat dohráváním posledních levelů.
Že vás to zaujalo a toužíte si zahrát taky? Možná budu muset některé zklamat. Vhledem k náročnosti této hry, je omezena věkem 21+
No jo, já jsem vlastně nezmínila, co je to za hru. Tak tedy, jmenuje se BAKALÁŘKA

Žádné komentáře: