pátek 10. srpna 2012

Lada Šimíčková & Ivo Cicvárek: Nahoře

Lada Šimíčková a Ivo Cicvárek nedávno vydali společné album s názvem Hotel v tiché ulici. Ivoše znám už hodně dlouho, hlavně s doprovodem kapely Oko. S Ladou jsem je poprvé viděla před více než třemi lety. Nejdříve mě moc nezaujali, především Ladin projev. Časem jsem je ale slýchala častěji a sledovala jsem výrazné zlepšování. A jakmile mi nevadil projev, začala jsem si všímat textů. Ty píše Lada a Ivo je většinou zhudebňuje, pak také doprovází Ladin zpěv na klavír, kytaru či akordeon, občas přidá nějaký ten vokál. Písničky jsou celkově moc příjemné. Asi před rokem začali používat samplové podklady, které také využívají na albu. 
Celé CD jsem ještě neslyšela, ale hodlám si ho v blízké době pořídit. Všichni kritici o něm píšou hodně pozitivní recenze a ukázky na stránkách vydavatelství (indies.eu) vypadají hodně příznivě.

Pro písničkový tip jsem vybrala ukázku, která zrovna není na albu. Je to docela škoda...

Žádné komentáře: