sobota 11. srpna 2012

Tři charismatické dny


S charismatiky jsem se poprvé setkala před více než dvěma lety. V Olomouci zrovna začínaly Večery chval, tak jsme se na jeden z prvních vydaly společně se spolubydlící. Mé první dojmy byly dost smíšené. Nebyla jsem vůbec zvyklá na tento způsob modlitby. Jakmile většina účastníků začala zvedat ruce a k tomu ještě zpívat v jazycích, připadala jsem si docela divně, trochu nepatřičně...ale na druhou stranu je mi blízká modlitba skrze hudbu. A právě písně chval patří k mým oblíbeným.
Tak jsem se potom i v létě rozhodla navštívit Charismatickou konferenci v Brně. Mamka tam jezdila už několik let, ale mně do toho vždycky něco vlezlo. Po prváku jsem jela na jeden den s ní a zvednuté ruce ani modlitby v jazycích už mě nerozhodily. Potkala jsem tam i pár známých tváří z Olomouce, ale znali jsme se jen tak zlehka od vidění, takže jsem se s nimi ani nebavila
Další rok jsem jela opět na jeden den. Ani jsem se s nikým nedomlouvala. Rodiče byli na dovolené, ale já už jsem mezitím poznala dost věřících vrstevníků, a tak jsem spoléhala na to, že někoho potkám. A co se stalo? Hned po vstupu do areálu jsem zahlédla několik lidí z naší olomoucké SchOLy. Tak jsem se k nim vetřela a měla jsem radost, že to tak pěkně vyšlo.
A letos už jsem byla s holkama ze SchOLy domluvená, dokonce jsem jela na tři dny. Každá ale přijela jindy, a tak jsme nikde neměly konkrétní sraz. Po loňské náhodě jsem moc nedoufala, že bych se s někým setkala hned na začátku. Ale sotva jsem prošla dveřmi, ohlédla jsem se a za mnou šla Pája. Krásné zopakování loňského setkání :-)
Konečně jsem si letos mohla užít 2,5 dne programu. Slyšela jsem všechny důležité přednášky, oproti minulým rokům jsem si několikanásobně víc zazpívala s Chapelou, mohla jsem jít na večerní koncerty, vystála si všechny fronty na jídla, setkala se s milými lidmi, které už jsem nějaký ten čas neviděla a po večerech s holkama řešila důležitá dívčí témata ve škole na schodech, zatímco většina účastníků hned po příchodu do tělocvičny usnula.
Byly to krásné a odpočinkové tři dny před dvěma hektickými týdny s dětmi na táboře...jen kdyby mi tak někdy vyšla úplně celá konference...

Žádné komentáře: