čtvrtek 9. srpna 2012

Úžasný víkend ve Střelicích

Střelické Strunobraní je jeden z mých nejoblíbenějších festivalů. Vlastně teď když zrušili Zahradu, tak Strunobraní můžu s klidem umístit na první příčku. Nesmírně vstřícný přístup pořadatelů z rodiny Machátových, komorní atmosféra, kvalitní interpreti, příjemní a milí lidé, "festivalové kamarádky" Jíťa a Monča...
Už když loni zveřejnili termín letošního ročníku, uvědomila jsem si, že je to konec státnicového období a že bych tím mohla oslavit "titul". A bylo to tak. Ve čtvrtek jsem měla státnice a v pátek v klidu odjela do Střelic.
Bylo krásně a celkově jsem si to užila, naprosto pohodový víkend po několika měsících "dřiny"

A protože jsem zatím do Střelic jela vždycky jako novinářka (jejda, to zní až moc profi), ani letos jsem neudělala výjimku. Psanou reportáž si můžete přečíst na http://www.folktime.cz/folkove-leto-reportaze/7271-jak-strelicke-strunobrani-oslavilo-kulatiny.html
Druhým rokem jsem taky natáčela na diktafon. To se to člověku natáčí. Ale potom co s tím natočeným materiálem, dát to dohromady, prostříhat, vybrat, co se hodí a co ne, aby to nebylo zbytečně dlouhé...tak jsem si k tomu konečně sedla a jedno odpoledne a večer strávila se sluchátky na uších. A výsledek?

zde: https://www.box.com/s/150ae2effada8a63bc1c

Žádné komentáře: