pátek 5. srpna 2011

Hlášky z tábora

Baví mě poslouchat malé děti. Občas se chtějí nějak vyjádřit, ale nepovede se jim to přesně a je z toho potom kopec srandy. Nebo třeba úplně nechápou svět dospěláků, ale snaží se do něj proniknout nebo se jakoby přizpůsobit. A ono to působí celkem komicky. A někdy jsou to prostě jen povedené přeřeky. V oddíle máme pár expertů na povedené hlášky. Letos jsem si všechny zaznamenávala. A protože by bylo škoda, aby zůstaly v zapomnění v mém deníku, podělím se o ně tady na blogu:
  • NatyS: Ona nemá na kroji ten VEGAS (krojová nášivka WAGGGS)
  • Denča: Křupni si! (= čupni si!)
  • Karkulka: Jindro, ty vypadáš, jak kdybys šla na polární pól!
  • Anténa: A co je to ta "latry zář"? ("hasne již vatry zář" ve skautské Večerce)
  • NatyS: Už byla ta Fana? (program s názvem Fauna)
  • Ještěrka: Peťo, proč mu říkáš Braho? (Morty se jmenuje Drahoš, Peťa mu říká "Draho")
  • autor nezaznamenán: Luci, ty máš manžela? -já: Ne. -světluška: A máš aspoň děti?
  • Anténa: může se mi něco stát, když mě kousne pčelák?
  • Anténa: Já bych chtěla řezat sekyrou!
  • NatyS: Luci, když mě maminka porodí,... -Já: ale tebe už porodila!
  • Kuře: Já až budu stará slepice,...
  • Anténa (když Magda rozlila čaj): Magdi, ty ses teda ztrapnila!
  • Andrejka: Já jsem si zpívala "Na Ochoř je cesta"
  • Ančovička: Ty mráčky na nás čůrají
  • Peťa (na holky, které seděly v dešti bez pláštěnky): Vy jste tam jak dva hříbky, to čekáte, až vyrostete?
  • Anténa: Magdo, Magdo, mě bolí to, no, podrážka na noze!
  • Anténa (když Morty otáčel Petě - své holce - kohoutek na sprše, protože na něj nedosáhla): Peťo, ty seš ale chudáček, on se na tebe kouká!
  • NatyS: Zahraj tu písničku X Parta (Parta z ranče Y)

Žádné komentáře: