neděle 28. srpna 2011

z filmu Lotrando a Zubejda: Nám se stalo něco překrásného

Mezi články ze SDM v Madridu budu zařazovat vždy odpovídající písničky. Většinou takové, které mě tam potkaly či napadaly.
Po cestě jsme se dívali na mou oblíbenou pohádku Lotrando a Zubejda. Tak celkově je to moc pěkná pohádka, klade důraz na tradiční hodnoty, prostě do společnosti věřících jako stvořená.
Je plná milých písniček. Přemýšlela jsem, kterou vybrat. Ale romantika zvítězila. Ne že by písnička nějak vystihovala mou situaci. Nic tak překrásného se mi nestalo. Nezamilovala jsem se do žádného nešťastného kluka...oni tam všichni vypadali celkem šťastně...každopádně divných věcí se za ty dva týdny stalo celkem dost :-). Kilo jsem taky nepřibrala, díky té "skvělé" stravě v Tarragoně jsem dokonce dvě kila zhubla...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

definuj "štěstí" ;-) ale jinak mě ta pohádka celkem překvapila - i přes můj počáteční odpor (české hrané pohádky nemusím) se mi nakonec líbila :) a připomíná mi pražský okruh :-P
Kája

kiwi řekl(a)...

Co je štěstí? muška jenom zlatá...no jak se tak víc zamýšlím, tak tam asi mohl být někdo nešťastný, co si budeme říkat, situací k tomu bylo celkem dost...ale tak v globálu mi lidé v mém okolí připadali spíš na té šťastnější straně osy...Pražský okruh? tím jsme projížděli, když jsme se na to dívali? to mi buď uniklo nebo to moje paměť nepobrala :-)