neděle 23. října 2011

Zuzana Navarová & Koa - Taši Dele

Vraťme se do roku 2002. Na zeměpisné olympiádě jsem vyhrála kapesní rádio se sluchátky. Od té doby jsem s ním chodila téměř všude. Jednoho dne jsem naladila nějaký hudební pořad na radiu Proglas a zjistila jsem, že hudba, kterou tam hrají, stojí za to. Díky tomu jsem se vlastně začala zajímat o folkovou hudbu.
Ze začátku se mi líbilo téměř všechno. Časem jsem si začala vybírat. Třeba Žalmana jsem ze seznamu oblíbených pomalu vyřadila a folkrock, který jsem ze začátku nemusela, jsem si zase hodně oblíbila. Často zjišťuji, že se mi písně z mého "raného folkového období" vynořují z paměti. A tak teď několik následujících písničkových tipů zařadím ty, které přetrvaly dodnes.
Docela si pamatuji tu situaci, kdy jsem poprvé poslouchala hitparádu Kolem se toč. Právě bodovala Zuzana Navarová & Koa s písní Taši Dele. Nadšená jsem říkala taťkovi, že jsem objevila skvělou zpěvačku. A on na to s ledovým klidem: "Však já ji dobře znám, ona zpívala v Nerezu." Ano, kapela, se kterou jsem vyrostla, se ke mně oklikou vrátila.

Žádné komentáře: