neděle 2. října 2011

Marsyas: Zmrzlinář

Léto se sice ještě snaží držet zuby nehty, ale podzim už ho neúprosně vyhání. Sezóna zmrzlin nám bude pomalu končit. Tak tedy taková zmrzlinová písnička (teda až tak zmrzlinová není, ani o tom zmrzlináři se tam tolik nezpívá :-)).
Skupinu Marsyas znám od malička. Tedy název a obaly gramofonových desek. Ten název se mi nikdy nelíbil. Zněl mi hrozně cize a škaredě. Když jsem si oblíbila skupinu Jarret, taťka mi vždy říkal: "To je úplný Marsyas! Poslechni si je, určitě se ti budou líbit!" Ale já jsem se k tomu moc neměla. Až jsem jednou objevila ve výprodeji CD s první nahrávkou Marsyas, kterou taťka zrovna neměl na desce. Koupila jsem mu to a po čase mě napadlo, že si to taky pustím. A docela mě zaujalo. Nejvíc právě písnička Zmrzlinář. Ta se shodou okolností zrovna v přibližně stejné době objevila ve filmu Pupendo a stala se tak trochu hitem :-)

Žádné komentáře: