neděle 27. listopadu 2011

Panenka vyzutá: Princezna z louky

K dnešní kapele jsem se dostala docela náhodou. Byla jsem na velikonoční prázdniny u kamarádky v Brně a zrovna ten den byl koncert Panenky vyzuté. Nic nám to neříkalo, ale Kačer, kapelník Mošen, nás zlákal, že jsou hodně dobří. Tak teda že půjdeme, co dělat celý večer, že...
Nezklamali. Sice zpěvák dost přehrával, ale do těch písniček se to docela hodilo. Asi poprvé jsem tehdy viděla cajón, dalšími nástroji byly kontrabas, kytara a violoncello. Písně měly nápad a dodnes si pamatuji, jak jsme se po cestě z koncertu předháněli, kdo líp vysloví refrén jedné z nich ("ó já jsem, ale ó ale tohle tedy já jsem ó ale tohle já jsem")

Dnes sem dávám jinou píseň - Princeznu z louky
Obsahuje pěkné metafory. Jak si někdy schválně děláme situaci mnohem těžší než je...
...sníš o tom, že přijde princ s beranidlem...
...a ještě ty dveře přivřeš židlí, to aby na svý si přišlo to beranidlo...
...přestaň už snít o beranidlu, oddělej tu židlu a vezmi klíč!

1 komentář:

Ak.žena řekl(a)...

Teda, moc děkuju za tip (písničky i kapely).
Vážně povedené texty.