čtvrtek 20. července 2017

18. úkol: Kost

Úkol dát si maso s kostí je docela jednoduchý, a přece jsem na něm získala malé zpoždění. Na úterý jsem jídlo měla a včera jsme byli na výletě, kde jsme obědvali v restauraci. Měla jsem sice rybu, ze které jsem vytáhla celých pět kostiček, ale to by nebylo ono - snažím se plnit každý úkol svým vlastním vařením a nevyužívat jídlo, které vytvořil někdo jiný (i když podle pravidel je to možné).

Manžel zrovna minulý týden zabíjel králíky, tak mám v mrazáku docela slušnou zásobu masa s kostmi. No a jedno z mých nejoblíbenějších jídel je králík na smetaně. Vždycky, když mi mamka chtěla udělat radost dobrým obědem, vařila právě toto. Mé první vlastní pokusy byly všelijaké - jednou moc kyselá omáčka, podruhé tuhé maso...ale postupně jsem to vychytala a už mi chutná i králík na smetaně z mé vlastní kuchyně. Tak jsem dnes ani moc neváhala, co ukuchtit :-)

Králík na smetaně s karlovarským knedlíkem
A protože je omáčka dost podobná svíčkové, připojuji recept na svíčkovou z Kuchařky pro dceru.

Žádné komentáře: