pátek 7. července 2017

7. úkol: Černobílý

Tak se začínám bát, že na konci prázdnin neobleču žádné kalhoty. Tolik sladkých dobrot za pouhých sedm dní...
Když jsem na plánu k výzvě viděla u dnešního dne prasátko, myslela jsem, že budu muset připravit něco z vepřového masa. To se mi dnes zrovna moc nehodilo, a tak mě potěšilo, že obrázek symbolizuje přeštické prase, které je černobílé. Před nějakou dobou jsem na internetu našla obrázek černobílé rolády, kterou jsem chtěla někdy vyzkoušet, a tak jsem o tomto úkolu nemusela dlouze přemýšlet. Ještě že se mám o ty každodenní výtvory s kým dělit :-)

piškot na plechu před upečením
Nebyla jsem si jistá, že se mi podaří udělat na plechu pěkné proužky. Naštěstí se vše povedlo a roláda byla nejen chutná, ale i fotogenická.

Černobílá roláda s černou a bílou kávou v bílých hrnečcích s černým zdobením
...a protože ráda experimentuji, dám sem tip na článek o experimentování v kuchyni z Kuchařky pro dceru.


Žádné komentáře: