sobota 1. července 2017

Velká prázdninová výzva začíná

Podobných kuchařských výzev už jsem si na internetu párkrát všimla a docela mě lákaly. Říkala jsem si ale, že na to nemám moc času a že je to ideální tak pro maminky na mateřské. No a teď, když už na mateřské jsem, nemám důvod nevrhnout se do výzvy, kterou vymyslela foodblogerka Florentýna a každý prázdninový den zadává nový úkol na svém webu Kuchařka pro dceru. První úkol je na téma Kostičky a je potřeba vybrat si surovinu, nakrájet ji na kostky nebo kostičky a použít je do jídla tak, aby jejich tvar byl stále patrný i na talíři.

To se mi zrovna docela hodí, protože jsem si na dnešek naplánovala česnečku. A co by to bylo za česnečku bez opečených houstiček? Tak tady je moje fotodokumentace:



Nakrájet na pěkné kostičky
Už se opékají...
Rychle sníst, než se v polévce rozmočí!

Žádné komentáře: