sobota 22. července 2017

20. úkol: Suchary

Tento úkol nabízel docela širokou škálu možností, jak ho splnit. Buď udělat pokrm z nějakých "sucharů", jako jsou piškoty, rýžové a jiné podobné chlebíčky nebo třeba bruschetta, nebo vyrobit vlastní suchary či drobné pečivo. Já jsem si vybrala housky. Byla to pro mě tak trochu dvojí výzva: za prvé, domácí housky či rohlíky už jsem plánovala upéct nějakou dobu, a za druhé, rozhodla jsem se je připravit manželovi čerstvé ke snídani. To pro mě, spáče, není úplně jednoduché. Naštěstí mě většinou kolem čtvrté ráno budí dcerka. Tak jsem ji jen po nakrmení položila do postýlky a sama zamířila k troubě. V šest byla snídaně na stole, tak jsem mohla opět zalehnout a usnout.


A teď nabízím recept na rohlíky či housky z Kuchařky pro dceru.

Žádné komentáře: