pondělí 3. července 2017

2. výzva: Minerálka

"Dnes si pro chvíle pohody udělejte drink, jehož součástí bude minerálka." Takto zní zadání druhého úkoly Velké prázdninové výzvy. Rozhodla jsem se, že zkusím připravit nějakou limonádu. Přiznám se, že jsem nikdy žádnou nedělala - většinou si vystačím s čistou vodou, maximálně do ní přidám snítku máty a kolečko citronu. Prohledala jsem internetové recepty a zaujalo mě jich hned několik. Alespoň mám nápady pro další tvoření. Pro aktuální výzvu jsem si vybrala melounovou limonádu.

Inspirovala jsem se receptem na nápoj Aqua fresca z Kuchařky pro dceru. Kromě melounu a minerálky jsem použila citronovou šťávu, třtinový cukr, kostky ledu a na ozdobu kolečka citronu, limetky a pomeranče.



Rozmixovaný meloun jsem oproti receptu ještě propasírovala přes plátýnko, aby byla limonáda jemnější. Výsledek se povedl, limonáda doma nevydržela ani hodinu :-)



Žádné komentáře: