pátek 9. září 2011

Hymna SDM 2011: Firmes en la fe (Pevni ve víře)

A jsme u konce. Dva týdny se seriálem SDM končí. Ani mi nepřijde, že toto je už čtrnáctý příspěvek k naší cestě. Mě se vzpomínalo a psalo dobře. Doufám, že i vám se dobře četlo...
A jak to bude dál? Od příštího týdne začne klasický režim jeden text a jedna písnička týdně. A na další seriál se můžete těšit...hmm? třeba za dva roky - Rio de Janeiro?...uvidíme :-)

Čím jiným zakončit než hymnou celého setkání? Když jsem asi před půl rokem poprvé slyšela španělskou verzi, moc se mi líbila. Sice je dost sólová, rozhodně ne na takové to lidové zpívání, ale jinak moc pěkná. Byla jsem dost zvědavá na českou verzi, protože to občas bývají trochu tragédie. A taky že letos byla. Proto sem dám tu španělskou a pro představu o textu slovenskou, která je mnohem příjemnější než česká (tu kdyžtak najdete na youtube)

španělská verze:

slovenská verze:

Žádné komentáře: